I was fine before you came into my life.

Möh. Mamma lurade med mig till Bromsten igår och utlovade gårdsfest och jag var jätteglad. Grejen var bara den att det inte fanns några 'barn' (alltså några av mina vänner) där och jag var yngst av alla. Det blev inte riktigt lika kul som jag tänkt mig, för även om mina gamla grannar är trevliga så skulle jag nog ha kunnat spendera fredagskvällen lite vettigare ;D Johanna ringde iallafall vid åtta så då rymde jag hem till henne. Bara en tjugo minuters promenad ju :o Så vi chillade lite hemma hos henne och åt lite popcorn och sådär. Mamma plockade upp mig vid tio så då åkte vi hem sen slocknade jag i sängen runt elva.. Det är verkligen helt stört hur trött jag är.

Nu ikväll har jag lekt med min bror. Nej, det har jag ju inte, men jag har varit hemma hos honom och ätit god mat och god rabarberpaj! Även om farmors är godare ;D Och så har jag vunnit i spel och haft fula tofflor på mig och nästan somnat i hans säng och blivit glad över att Malmö bara fick 0-0 mot Trelleborg och ja. Åkt hem och hamnat här. Där jag inte ska vara så länge till, sängen lockar och jag vill sovaaaa.

Kommentarer
Postat av: Malin

Vi åt också rababarberpaj igår. MIN rabarberpaj, den godaste av dom alla :D

2007-09-02 @ 08:23:22
Postat av: Anonym

(även om jag inte har kunnat svara på dina sms, så har jag hållt tummarna)

2007-09-02 @ 13:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback