I wonder why you left..

Jag undrar om folk tycker mina blogginlägg är tråkiga.. Titt som tätt får jag krav på vad jag ska skriva om, och nu är kravet att jag ska skriva om något gulligt. Svårt värre liksom. (Du vet vad jag tänkte skriva om, men det är en hemlis mellan dig och mig ;D Vi kan bilda en klubb istället. En till.)

Det enda jag kan komma på är att rabbla upp allt jag tycker är gulligt. Och det skulle ju ta en jävla stund, plus att det antagligen inte är sådär jätteintressant att läsa.. Så vafan ska jag skriva? =/ Om jag ska vara ironisk var väl domaren idag gullig, som dömde straffar hit och lät offsidestående spelare springa dit. Det var väldigt gulligt, tack så mycket!

(Hej det är dumt att lyssna på Westlife. Dumma tankar.)

När jag sitter här och tänker på ingenting alls (nu ljög jag. Förlåt) så kom jag på att det var länge sen det skickades tips från coachen-sms. Jag tror jag ska ändra på det ganska omgående. Typ ganska mycket imorgon bitti :) Så passa er! ;D

Annars fick jag precis en bild som hette 'Duktig Andreas'. Det var en bild på hans nybäddade säng. Han verkar bra på sånt, men han vägrar bädda min säng. Möh ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback