Jag vill vara din starka vän.

Jag vet egentligen inte varför jag gick dit. För när jag vaknade, mycket motvilligt, klockan nio och tittade ut och insåg att det var förjävligt väder ute ville jag bara krypa ner i min varma säng igen. Men icke, det skulle spelas match och det kändes så jävla onödigt att gå dit när man från början vet att man kommer förlora. För det visste vi ju, allihopa. Vi skulle inte kunna göra ett skit, inte mot AIK. Förlust blev det också och jag är ganska arg just nu. Jag är blöt rakt igenom, jag orkar inte duscha och mitt lår gör sig påmint att det egentligen inte är redo att spela match än.. Jag tror inte jag tänker spela imorgon. Klockan fyra är det Djurgårn - Örebro på tv och det tänker jag titta på och heja på Örebro. Jättemycket ska jag heja. Imorgon är det AIK - GA(i)S och det lockar ganska mycket mer att gå på den matchen än att spela egen match och bara få ännu ondare.. Man måste prioritera.


Igår var jag och Johanna hemma hos Malin och det var trevligt. Vi lyssnade en hel del på Emil Jensen och åt godis. Alldeles lagom fredagskväll, även om det var oerhört varmt i Malins rum ^^ Nu borde jag duscha. Verkligen. Men jag vill lyssna på musik och musiken jag har på mobilen är inte vad jag har lust att höra just nu. Möh.


Du borde komma hem snart.. Du har varit borta jättelänge!


Kommentarer
Postat av: Malin

JAJA! Jag fryser!!! ;D

2007-09-29 @ 20:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback