kentkentkentkent

Imorse blev jag jättearg. För det första lyckades jag somna innan klockan tolv, så jag fick inte höra kents singel. Men på morgonen sen tänkte jag att jag skulle lyssna på p3, de lär spela den igen. Tjena. Det första jag hör är 'Och så kommer kent hit och berättar om sin nya singel, men det är efter klockan elva.' Mitt tåg gick prick elva och det går ju inte att lyssna på radio i tunnelbanan.. Blä. Men nu har jag iallafall hittat klippet på p3s hemsida och lyssnar. Singeln har inte spelats än, men intervjun är i full gång. Jag längtar jättemycket till november.. Åh vad bra det kommer bli.. (Egentligen är det nog dumt att jag skriver här innan jag hört singeln. För om jag känner mig själv rätt kommer jag bli helt exalterad och vara tvungen att skriva igen. Men det får bli ett senare problem)


Och när paniken bryter ut, ler du svagt och viskar till mig; du, är värd att dö för. Men mot gummi, glas och metall, betyder ett mirakel inget alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback