Om det fanns tid för något att växa.

Oj vad jag var på dåligt humör imorse.. Trots sovmorgon och en ta-det-lugnt-morgon var humöret verkligen inte på topp någonstans.. Men det gick över ganska fort och det blir bara roligare och roligare med projektet! Elin och jag var kvar i skolan till typ klockan fem och jag ringde en massa (okej, två..) läskiga samtal. Det ser ut att ordna upp sig och det känns bra :) Det dumma var bara att de skulle ringa tillbaka imorgon. Fett läskigt. Jag hoppade till och skrek 'neej' när Elin bara fick sms liksom.. Haha, hej telefonfobi? =p

Snart ska jag träna också. Det känns inte sådär jättelockande med tanke på min träningsverk.. Men det är sagt förut; man ska träna bort träningsverk.. Och inget psykosocialt arbete imorrn bitti vilket innerbär att jag börjar 12:20. Och på torsdag spenderas dagen på Älvsjömässan och jag ger mig själv ledigt från praktisk marknadsföring. Och på fredag händer det grejer också. Och på lördag med. Jag tycker om den här veckan :)

Men alltså.. Jag ska ju gå om tio minuter. Jag har inte alls bytt om eller någonting. Dumt. Jag får nog göra det nu.


Torka tårarna min vän, jag tror jag vet ungefär hur det känns..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback