Räddare i nöden.

Jag bryr mig inte om att jag inte är klar med alla frågor till Pojken, eller att jag borde gå och handla eller att jag borde göra en massa saker. För Madde bjuder på pytt i panna och jag är inte den som tackar nej till serverad mat och trevligt sällskap! Så snart bär det av till Bromsten lite spontant en onsdagskväll och det är precis vad jag behöver :) Och nu insåg jag precis att jag inte alls behöver handla ikväll, det kan jag göra imorgon efter Älvsjömässan eftersom jag ger mig själv ledigt från eftermiddagslektionen i skolan. Då har jag tid att handla innan jag tränar :) Nu ordnar sig allt helt plötsligt :o Madde är bäst, hon fixar allt!


Det är sånt här som jag blir glad av. Spontana saker. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback