Så bra att det gör ont.

Usch. Vissa låtar stämmer så himla bra. Det gör fysiskt ont att lyssna på dem. Det blir en jobbig djup känsla i magen som säger att 'det här är jag, det här är mig till dig'. Hela jävla skivan är så. Den är stört bra, men den är jobbig att lyssna på. Kanske är det för att den här sommaren blev som den blev? Jag tror nog det.

Jag har mina inomhusskor hos pappa. Jag ska ha dom imorgon bitti. Jag orkar inte åka och hämta dem nu. Jag måste alltså göra det imorgon. Men jag tänker göra det för jag tänker vinna över Daniel i badminton. Över Anna också. Och Felicia om det går enligt mina planer. Vilket det självklart gör. Jag ska ju vinna allt. Om mitt lår tillåter. Annars kan jag nog inte vinna så jättemycket.

Vi gick långt du och jag
Kanske så långt vi kunde gå
Kanske fanns ingen ärlig chans för oss
Men jag ser det inte så

Det är som jag burit en förbannelse
Ibland med ryggen rak
Ibland med både hopp och tro
Men det är ändå samma sak

Jag har spridit lite värme
Jag har spridit lite frost
Jag är varken hjälten eller boven
Jag är bara lite lost.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Skyll på dina lår du!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback