Take the control.

Hej.
För jag vet att du läser här ibland, eller vet och vet.. Jag antar det. Eller så gör du inte det. Men om jag känt dig rätt så gör du det.. Isånnafall vill jag att du ska veta att jag håller på att bli tokig. Det är liksom något som saknas hela jävla tiden och det tär på en. Det är tur att jag tatt bort dig från mobilen annars hade det varit både ett och två sms som landat hos dig.. Och det hade varit jättedumt, när jag kommit såhär "långt". Jag vill inte falla tillbaka, jag vill ju inte det. Ändå är det så oerhört frestande att välja den lätta vägen. Den väg jag alltid valt hittils. Det är svårt att bryta mönster och vanor, väldigt svårt.. Men jag tänker klara det här. Faktiskt.

Well I've been thinking of the future,
I'm to young to pretend
It's such a waste to always look behind you
You should be looking straight ahead.

Kommentarer
Postat av: felicia

skicak alla mess till mig istället, och låt han ta det steget! <3 DU har kommit långt och du ksa vara stolt över dig. Sånt härär aldrig lätt! <3

2007-09-06 @ 20:22:57
Postat av: Anonym

han/hon har nog säkert en e-post också.

2007-09-09 @ 15:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback