What did you do?

Möh. Jag har ingen lust alls att plugga. Men jag har bestämt att jag ska göra klart svenskan idag, vilken inte borde ta så lång tid. Sen ska jag även göra psykosocialt arbete, ena delen. Det får räcka. Så mycket har jag ändå inte att göra. Men innan klockan fyra ska jag vara klar, sen är det match som gäller. Har blivit lovad att få spela ute, men vi får se hur det blir med det..

Inatt klockan 00:03 premiärspelas kents nya singel på p3. Jag tänker lyssna, ja :) Och om tio dagar släpper LW sitt nya album. Åh vad jag längtar.. Det är mycket som händer framöver måste jag säga :o Det känns bra.

Vet egentligen inte vad jag ska skriva.. Funderar på att lägga mig i min säng igen och vänta på att magontet ska gå över innan jag sätter igång med pluggandet. Det låter som en bra idé.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback