What would you say?

Jag tror jag har världens finaste vänner.. Igårkväll fick jag ett sms som skällde ut mig och fick mig att fundera och se på mig själv från ett annat håll. Precis vad jag behöver ibland. Ett peppande sms som jag sparade varmt om hjärtat. Sen fick jag även ett mail, ett mail som var himlans bra. Så bra att jag fick tårar i ögonen. Sen att tårarna rann för att jag var så förbannat jävla arg på mitt internet på  kvällen sen var en annan sak. Jag försökte föra en normal konversation med en viss person som kanske redan är i Namibia, men det gick inte så bra. Så vårat sista samtal på två veckor bestod mest av att jag var arg och sa massa elaka saker om mitt internet ^^ Men som du sa, du kommer hem igen ;D

Imorse tog jag Saltsjöbanan som gick 08:20. Det är jättetidigt på en onsdag. Med mig hade jag Felicia och det vi siktade på var studiestugan för engelska. Det var vi två och en tjej till, och Max. Vi gjorde en massa saker och var förvånandsvärt duktiga ibland :o För även om det var svårt och jag fick damp sju gånger så gick det till slut :) We'll be back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback