You take the breath right out of me.

För första gången sen jag började gymnasiet (observera, det är typ två år) har jag idag haft en dålig engelsklärare. Som gjorde lektionen näst intill outhärdlig. Och det var inte bara jag. Det var hela klassen. Hon var helt korkad och kunde inte ens läsa i boken vad vi skulle göra, utan hittade på nåt annat så att vi fick rätta henne och säga att det stod annorlunda i boken. Sen trodde hon att vi var lika korkade som hon var och ställde frågor som man ställer till barn i mellanstadiet. Inte till ungdomar som läser engelska c.. Nej hua.

Anna och jag åkte in till stan sen (okej Ina var med också, men hon avvek^^) för att handla lite hemliga saker. Höhö. Vi hade väldigt kul när jag drack vatten iallafall.. BLÄ! Sen åkte jag och tränade. Det var jobbigt. Jag har säkert gjort minst 200 situps.. Om jag inte blir vältränad av det här så tänker jag ge upp.

Ut i regnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback