Det är något i dina ögon.

Idag har (hittils) varit en väldigt bra dag! Det började redan på väg till skolan imorse när jag tänkt le åt folk. Det gick mindre bra, jag var inte så bra som jag tänkt mig, men fick i alla fall två leenden tillbaka på de två jag delade ut. Och även om jag inte log åt så många, så var det själva inställningen till att vara glad som gjorde mig på så bra humör tror jag. För sen flöt dagen på, engelskan var galet rolig när vi fick varsin uppfinning (jag och Oliver fick exercise bike) och skulle argumentera varför den var den mest värdelösa uppfinningen. Max hade tänkt sig formell engelska och seriöst, men det var inte lätt att ta folk på allvar när de står och säger att anleningen till varför en tv är en värdelös uppfinning är för att den inte har någon själ och för att den inte går att äta.. Men dagens bästa kommentar var ändå Mickes (okej, de om tvn var också hans, men han är kul) när han anser att det längst ut på skosnöret som är gjort av plast är väldigt användbart. Det är faktiskt det.

Sen åkte jag hem efter mycket om och men, ett prov och ett par matcher fooseball, och delade ut några fler leenden. Det blev ett par i skolan också. Tyvärr kom jag inte upp i utlovade elva, men i alla fall sex stycken och lika många tillbaka :) Och om jag inte går ut mer så blir det också dagens skörd, då jag planerar att baka muffins. Men vi får se om jag orkar. Sängen lockar mer^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback