Jag kan inte se min spegelbild i vattnet.

Haha, hjälp. Inte trodde jag att ett skickat mail och ett svar på detta kunde medföra sån nervositet.. Har inte den blekaste om hur jag ska göra, och jag vet dessutom inte hur jag mår på lördag. Men första steget på vägen är i alla fall att plocka upp telefonen och ringa. Sen får vi se. Men det känns bra, samtidigt som det känns läskigt. Väldigt läskigt. Vilken vettig människa ställer upp på en träningsmatch med ett lag den aldrig träffat förut? Och dessutom som målvakt? Jag är ytterst tveksam..

Annars är jag sjuk och låter som att det fastnat något i halsen på mig. Tvingade mig till skolan imorse, dels för att kunna redovisa i spanska och för att prata med min svensklärare. Sen orkade jag inte vara kvar längre. Men imorgon är jag tillbaka med nya tag!  Förhoppningsvis med tillbakakommen matlust också..

Okej, halv åtta ska jag ringa. Hjälp. Han kommer tro jag är mongo som pratar så konstigt.. =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback