Mianus..?

Idag var en till bra dag! Jag, Felicia och Elin dansade i korridoren och lurade Nina och Max (lärare) att dansa med oss. Till världens sötaste video på youtube! If you're happy and you know it, clap your hands och så vidare. Världens sötaste barn! Fast sen ville Max och Nina äta lunch, så de ville inte dansa med oss mer =/

Annars så sitter jag och funderar över kryptiska sms från Oliver. Det stod "Följer du med till Mianus och äter korv?" och eftersom jag trodde att det blivit fel med T9 så frågade jag vad han menade. Men han menade Mianus. Vad fan är det? Och han vägrar svara. Och jag vill inte följa med och äta korv, för jag åt precis middag! Speciellt inte till något ställe som jag inte vet vad det är för något. Antagligen något i Olivers fantasivärld. Jag anar ugglor i mossen. Haha, nu ska jag titta på Nile City och Mick Tålbot!

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha jag fick också ett sånt sms av Oliver ^^
Trodde han hade skickat fel!

2008-04-22 @ 23:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback