Nerver.

Och jag vet att du vet, jag har rätt, jag har rätt, du har fel.
Hur kan det spela någon roll?
Framtiden är ändå utom räckhåll för oss.

kent, och jag saknar dem litegrann. Att se dem live alltså. Om det finns biljetter kvar, vilket jag inte vet, så vill jag nog se dem på Zinken i sommar. Med tanke på hur magiskt det var med Lasse där, så lär det bli minst lika magiskt med kent. Men då tänker jag inte köpa biljetter förrän ganska sent, det beror på hur mitt liv utvecklar sig. Huh. Jag blir ju vuxen och ska klara mig själv snart ^^ Vi fick mössorna i förrgår, och det känns att det närmar sig. Men det är inte vad jag tänker på idag, och det är verkligen inte vad jag är nervös för idag.

Anledningen till att jag är hemma ikväll är, ett: min pappa är hemma och jag vill umgås med honom. Två: jag ska spela match imorgon bitti och är redan nu väldigt nervös. Hur ska jag må imorgon? Jag är liksom nervös för det mesta; träffa nya människor och föra samtal, att kanske inte hinna få ordentlig uppvärmning, inte få uppvärmning så som jag är van att få innan match (kanske får jag ha lite inverkan så jag kan känna mig lite van i alla fall), men framför allt är jag nervös över hur det ska gå. Jag har inte stått i mål på ett halvår, vet vad en person heter i laget, och hon är forward. Huh. Håll tummarna för mig imorgon är ni snälla.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Sitter instängd i ett rum när din match äger rum, så jag kan inte skicka pepp sms! men jag kommer tänka på dig i alla fall, undermedvetet :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback