Sjung om studentens lyckliga dar

Igårkväll var väldigt, väldigt bra. Och himla mysigt. Vi hade grillpremiär hemma hos Anna, det var en himla massa trevliga människor där och jag fick årets första myggbett. Och en massa andra fina presenter, tack kära vänner :) Skorna från Elin var de snyggaste jag sett tror jag, på måndag ska jag visa hela skolan och hela världen att jag har häftigast skor! Nej, kvällen igår innehöll allt som behövs och jag däckade inte i min säng förrän halv fyra.. Tanken var att jag skulle sovit över, men fick veta på eftermiddagen att jag skulle spela match idag, så då ville jag sova i min egen säng för att få i alla fall lite sömn.

Match ja.. Fördel Spånga när det gäller målvaktskläder till match. Shortsen var hur sköna som helst. Tyvärr fick jag inte stå i mål alls. Tanken var att jag och den andra målvakten skulle stå varsin halvlek, men när hon efter första hade ont i ryggen kom vi överens om att det var bättre att stå i mål än att spela ute. Så då fick jag spela ute. Och på vilken position sätter de mig? Ytterfält. Jag höll på att avlida, helt sinnessjukt jobbigt. Jag förstår varför jag står i mål..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback