Heja mig?

I've taken the step. Jag är nu medlem av samhället och facebook. Och jag skäms lite över att jag faktiskt tycker det är lite roligt.. Men säg inte till någon!

Var hos arbetsförmedlingen idag och träffade min handledare, som visade sig vara en väldigt bra person. Oerhört positiv och peppande och hon kom med massa bra råd och sånt. Det känns bra. Var lite rädd för att gå dit, rädd för att få skit för att jag inte skaffat jobb. Men jag fick beröm för mitt CV och personliga brev och nu ska jag och Johanna till Globen för att söka jobb. I och för sig släcktes mina drömmar om att få jobba i matvarubutik inom den närmsta framtiden, men hon var i alla fall ärlig. Hon fixade istället typ tio andra jobb jag kunde söka.

Kommentarer
Postat av: pi

du och jag mot världen cissi

2008-08-18 @ 18:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback