Imorgon!

Det ser ut som att det inte ska bli regn imorgon. Jag håller tummarna för sol, eller i alla fall moln. Bara inte regn. Det vore så synd. Men oj vad roligt det ska bli! Det rör mig inte i ryggen att jag missar Maia Hirasawa och Markus Krunegård som spelar tillsammans med Winnerbäck på Zinken, men inte i Strömsholm. Jag ska på bröllop för min barndomsvän och det kommer bli så fantastiskt vackert. Jag ser verkligen fram emot morgondagen, och då kan man ju undra hur Madde mår idag.. Haha ^^ Jag ska snart måla alla mina naglar :)

Annars var jag på arbetsförmedlingen idag, äntligen, och fick mina betyg och intyg verifierade. Han blev riktigt imponerad av mina betyg och det var ju trevligt. Mötte även ett par jättetrevliga killar i trappen som skulle bära upp en soffa tre trappor. Vi skämtade lite med dem och frågade om de skulle ha vatten, men de tyckte blåbärssoppa passade bättre ^^

Fråga: Vad ska jag ha på mig ikväll? Först en viktig sak som ska genomföras, och sen ska jag ha kul. Jag hittar nog nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback