Krig

De här tysta krigen. Jag tycker att de är ganska jobbiga. Jag och min mamma har inte haft en konversation med varandra på mer än ett dygn och jag vägrar ge mig. Just nu sitter jag och tycker det ska bli spännande om hon har lagat mat till mig också, eller om jag får klara det själv. Har spenderat hela dagen på mitt rum. Tittat på lite all möjlig sport och sovit en del. Jag har varit ute i köket en gång, och det var vid elva när jag åt frukost. Det jobbiga är att jag inte har den blekaste vad det är hon är så jävla sur över. Hon kom hem igår och gick inte att prata med, och så har det varit sen dess. Eller, jag slutade försöka ganska snart, men ändå. Men jag sätter hårt mot hårt.

Igårkväll var väldigt mysigt. Jag vann kinderäggsätartävlingen och yatzy. Två gånger. Det måste betyda att jag är väldigt bra. I alla fall på yatzy. Och det är ju trevligt.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Oj, vad är det som inte är bra? :/

Hittat jobb än? :)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback