Magi

Haha, det räckte att jag var på väg till tunnelbanan för att åka till pappa och gick och tänkte på hur jag ska få ett jobb. Elin är värd ungefär sjutton stjärnor i himlen och antagligen har hon räddat mig nu. Jag vill inte gå några händelser i förväg förrän jag pratat ordentligt med henne. Sms gills inte. Men det luktar bra, det känns bra och jag är glad. Elin är en sån person som har flyt och lyckas ordna saker som kan verka omöjliga. Jag vet, för jag har haft ett företag ihop med henne. Hon är väldigt bra. Väldigt, väldigt bra. Nu hoppas jag verkligen att det funkar, jag skulle bli så himla glad. Och vara skyldig Elin en gentjänst resten av livet, men det blir en senare fråga ^^

Kommentarer
Postat av: E

sötnöt <3

2008-08-07 @ 20:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback