Melissa Horn

Jag hörde alla viska om natten, de visste vad som hänt
Det som en gång varit mitt, blev nu vårt
Och jag kände dina ögon den natten, de följde varje steg
De såg mig som någon annan, och jag kände mig som det
Åh jag följde dig längs vägen den natten, så vuxen i din hand
Men om en vän kan viska och ett löfte brista, går jag hellre hem
Kvar i nåt jag lämnat, för länge sen.

Du släckte alla ljusen den natten, och det tände varje rum
Det vackra sa farväl, och jag försvann
Du släckte alla ljusen den natten, och jag minns varje sekund
Min sorg blev deras gläjde, för en stund

Åh jag följde dig längs vägen den natten, så vuxen i din hand
Men om en vän kan viska, och ett löfte brista, går jag hellre hem
Kvar i nåt jag lämnat, du håller mig kvar i nåt jag lämnat
För längesen.

Och jag drömmer om en framtid som glömmer
Och jag drömmer om en framtid, utan dig
Och fast jag följde dig längs vägen den natten,
Så vuxen i din hand, så kan vänner viska och löften brista
Om och om igen
Håller du mig kvar i nåt jag lämnat
Du håller mig kvar i nåt jag lämnat
För länge sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback