Vänskap

Jag bryr mig fortfarande om dig så ofantligt mycket. Telefonsamtalet idag var långt och till slut berättade du hur det egentligen var, och trots det blev jag glad. Inte över vad du berättade, men att du berättade. Att du fortfarande anförtror dig, att jag fortfarande är en del av ditt liv. Kanske inte en lika stor pusselbit som för två år sedan, men ändå. Det du berättade gav mig ont i magen och jag önskar lika mycket nu som jag gjorde hösten för två år sedan, att jag kunde göra allt bra. Att jag kunde trolla. Jag kan inte det, men jag hoppas att vi ska kunna ses oftare än vi gör. Jag vill gottgöra den där hösten. Jag vill vara en bättre vän den här gången. Jag tänker inte släppa.

Jag minns alla dagar med dig, och det med glädje.

Kommentarer
Postat av: Minns....

http://www.youtube.com/watch?v=ew-7UCPzD5w

2008-08-21 @ 19:23:27
Postat av: Försöker glömma..

the only times in my life

the sun was meant to shine for me

you made it pour down, pour down with tears of rain



dug my pride with a knife

encaged by your obsession with me

time for some mental torture and screams of justified pain



so you gonna chase me now boy

yeah you gonna corner me now boy

you think you gonna threaten me now boy

somehow I don't think so



yeah you gonna stamp me down now boy

yeah you gonna crush me down now boy

you think you gonna threaten me now boy

well somehow I don't think so



who's getting scared now,

tell me, tell me how does it feel

it feels so good from where I'm standing

2008-08-23 @ 15:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback