Vinden har vänt

Det har vänt nu. Turen är på min sida. Mitt liv har fått mening igen. Har en del saker att reda upp imorgon, för att kunna ta vissa beslut. Men det är enbart positiva saker, det är enbart saker som får mig glad. Och det känns så skönt. Äntligen lite vind i seglen. Och jag har såna planer! Vad jag ska göra, hur jag ska göra det och ja. Framtiden känns ljus. Varför den känns ljus kan jag berätta om kanske en vecka. Inte ännu. För även om jag är glad är det fortfarande med en viss osäkerhet. Kommer det gå?

Körlektion idag och det gick hur bra som helst. Om man ignorerar incidenten med det blinkande trafikljuset, och det tänker jag göra. För jag har aldrig varit med om ett sånt system förut. Att det blinkar gult innan det slår om till rött. Jag trodde ju den var trasig! Och nu ska jag iväg på teorilektion. I min nya tjocktröja :) Och så ska jag glänsa och vara bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback