Vinst

Det regnar ute. Jättemycket.

Idag har blivit bättre och bättre. Det är nog bara jag som lyckas betala i en kassa utan att säga ett ord till kassörskan :) Köpte i alla fall en kjol till bröllopet, nu måste jag bara hitta något att ha på övre delen av kroppen.. Har även ringt till Västmanlands lokaltrafik, vilket gick bra och jag var knappt nervös. Det gav mig lite självförtroende, och även om jag inte har sökt några jobb idag så har jag ändå gjort lite nytta. Köpt allergimedicin har jag gjort också.

Det enda jobbiga nu är att jag måste ut i regnet för att köpa mjölk. Mamma ska baka bullar, och min insats är att köpa mjölk. Hjälp. Det är nu man behöver ett par galonbyxor.

Någon som känner någon som bor i Västerås förresten? Det skulle vara till väldig stor hjälp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback