Besvikelse

Idag var det ju meningen att jag skulle berätta varför jag var så glad härom dagen. Jag är inte glad längre. Inte ett dugg jävla glad.

Tanken var att vi idag skulle boka tågbiljetter, boende och konsertbiljetter till Oslo och Lars Winnerbäck. Jag hade hängt upp hela min jul på det här, jag hade det här som mål, jag hade det som min ljuspunkt. För att klara mig genom det här. Jag var så himla pepp, jag såg verkligen fram emot den resan. Sex timmar på tåg med två fina vänner, ett dygn i Oslo tillsammans och en fin, akustisk konsert med Lars Winnerbäck.

Allt föll igår. Jag bröt ihop och det var kanske inte så mycket på grund av det, men det var droppen som fick bägaren att rinna över. Det är 20-årsgräns på konserten. Jag är fortfarande extremt ledsen över det här. Jag ville verkligen se Lars Winnerbäck i vintermörkret. Jag ville verkligen åka till Norge. Jag ville verkligen ha den helgen. Nu är jag på botten. Om en vecka är det julafton och det kan inte komma mer olägligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback