Taxi

Jag kom precis hem. Jag har agerat chaufför ikväll. Mamma hade personalfest och jag ställde upp som fyllechaffis. I och för sig var hon inte särskilt full, men det var nog skönt att få skjuts hem. Och jag tyckte det var roligt att köra bil och lyssna på Lars Winnerbäck. Väldigt roligt. Speciellt i pappas bil, som har allt mammas bil inte har.. Förutom en kopplingspedal.

Men nu ska jag gå och lägga mig och läsa min upplyftande bok om barn med psykiska problem.. Jag har läst den en gång innan, men minns inte alls vad som händer, hur mycket jag än funderar. Det återstår nog att se.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Bea

Du har körkort?! Grattis grattis! :D

Postat av: Bea

Hhaa, ja, jag förstår att man blir lite skrajsen så fort farbror Blå närmar sig. Men du kör säkert lagligt och bra :) Nej, jag har inte haft någon körlektion på flera veckor på grund av skolan. Men på torsdag ska jag köra lite iaf :)

2008-12-14 @ 11:02:54
URL: http://wordtrack.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback