Hmm

Ehm. Imorse vaknade jag klockan halv sju, och kunde inte somna om. Det var udda. Låg kvar i sängen och lyssnade på Morgonpasset i p3 och gick upp och åt en god frukost vid åtta. Sen la jag mig i sängen igen och lyssnade vidare på Morgonpasset, samtidigt som jag halvsov. Stängde av vid tio och somnade antagligen helt, för jag vaknade nu vid halv tolv. En väldigt skön morgon måste jag säga :) Dock drömde jag inatt hemska saker, inte av samma dignitet som gårdagsnatten, men ändå hemska saker. Huh.

Nu ska jag snart gå upp och borsta tänderna igen, ta en promenad (springa orkar jag nog inte) och sen äta lunch. Sola lite kanske, har ingen koll på vädret ännu. Imorse var det mulet, men det har kanske blivit sol nu^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback