Shine on

Jag snittar tolv timmars sömn varje natt. Visst, det är skönt. Men inatt, när det var tolv timmars skräck och flykt var det inte skönt alls. Mardrömmar och jag hatar dem. De gör att jag trots tolv timmars sömn inte känner mig utsövd.

Idag ska i alla fall bli en bra dag, Johanna kommer vid fyra och sen kommer Malin lite senare. Fram till dess ska jag kanske ta en promenad och definitivt läsa min bok.

Och ett sms igår fick mig att bli varm i hjärtat. Eller, det första smset fick mig att förstå, allt klarnade liksom, och det andra gjorde mig varm i hjärtat. För att du är du och för att jag är så tacksam för att du finns i mitt liv och pratar mig tillrätta ibland. Och får mig att glömma andra gånger. Och du vet exakt när du ska göra vilket, utan att jag ens behöver säga något. Du är min andra halva.




"Det är bara för att du är min andra halva och för att någon måste förstå sig på dig <3 "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback