Ett litet kliv ut i världen.

Puh, nu är Camebridge avklarat. Det gick, peppar peppar, faktiskt bättre än förväntat. Det kändes så i alla fall. Flera av de sortens övningar jag haft väldigt svårt för, kändes inte övermäktiga. English in use som jag var mest nervös över lämnade inte många luckor med ord jag inte kunde. Faktiskt. Sen om de ord jag skrivit är rätt eller inte återstår att se, men det blir om sex veckor. Nu ska jag njuta av sommaren, mitt fria liv och snart hettan i Österrike och fotbolls EM.

Idag ska jag komplettera mitt CV med ett personligt brev som jag ska skriva klart. Jag ska även ta en sväng till Solna och kika i lite affärer, alternativt åka in till stan. Men först ska jag åka, hör och häpna, till skolan för att lämna igen min CAE-bok. Då kanske jag stannar i stan på vägen hem, men jag tror inte det. Det är för mycket folk. Och framför allt för mycket turister. Visst, de är söta ibland, men inte när de går långsamt och är förvirrade. I det tillståndet är ingen söt.

Ikväll blir det både badminton och korpen. Heja mig! :)

Kommentarer
Postat av: n

kan inte släppa dig.... Vill inte vara utan dig... Går inte..

2008-06-14 @ 00:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback