Oboy, vilket vacker väder.

Jag är så glad hela tiden. Det är så skönt. Igårkväll var dessutom hur bra som helst. För det är ofattbart hur trygg jag känner mig i närheten av mina barndomsvänner. Jag, som i sociala sammanhang med folk jag inte känner helst drar mig undan och låter bli att ens försöka konversera, hade all uppmärksamhet ett tag. Jag skämtade, jag var mig själv, mitt konstiga jag. Och ingen tryckte ner mig, ingen tittade snett. Och det känns så bra. Det som också känns bra är att jag hela kvällen lyckades konversera med en och samma person, och hålla samtalet igång. Det är något jag har väldigt svårt för. Men bara genom att veta att Johanna satt bredvid mig i soffan och Sofia bredvid henne, så gav det mig mod.

Sen att jag precis ändrat språk till danska på min telefon, och han jag pratade med pluggade i Danmark och därmed kunde danska är väl bara ett sammanträffande gissar jag ^^ Tyvärr har jag glömt alla svordomar =/ Men jag hade en helt grym kväll och jag hade gärna stannat ett par timmar längre.

Ikväll är det fotboll och grill som gäller, och imorgon bär det av! Jag är så jävla pepp. Det här ska bli så stört roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback