Lasse Lindh i all sin ära,

MEN! Svensk pop är bättre. Spelningen igår var bland det sjukaste och roligaste jag varit med om! I två timmar höll de på och var konstiga och sjöng både sina egna låtar och lite random andra låtar som de kunde. Det var bara så himla bra, och man blev glad i hela kroppen. Kommer antagligen bilder i bilddagboken någon dag, och kanske en video på Infokompis. Mest för att visa vad alla som inte var där missade för något. För det gjorde de verkligen, missade något. Jag vill se mera!


(Men jag hatar att det alltid blir såhär. IGEN! Andra gången på tre dagar, och jag blir lika ledsen varje gång. För jag vet att det är på grund av mig, jag vet att det är mig ingen vill träffa, jag vet att det är mig som de väljer bort. Jag borde kanske inte ta det personligt, men jag gör det. För det är alltid jag som råkar ut för det, det är alltid jag som blir bortvald, och jag har blivit det i hela mitt liv. Jag vet att det är mig det beror på.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är snarare det andra som de beror på, att de inte kan prioitera och inte förstår!

2008-03-23 @ 16:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback