Många små steg.

En promenad på ungefär en och en halv timme behövdes för att ta bort irritationen över att min bror sagt fel dag till mig och jag var påväg ut till Arlanda idag istället för imorgon. Men jag kan berätta att om man börjar i Hagaparken och går i princip rakt fram så kommer man till slut till Rålis. Det gjorde jag. Sen åkte jag tunnelbana hem. Jag får ont i vänster axel när jag går länge. Det tycker jag är konstigt..


Det är mer regel än undantag nu. Att det blir såhär. Alltid alltid. Och jag blir lika frustrerad varje gång, lika arg. Någon som vill bjuda hem mig imorgon kväll? För jag kan inte vara hemma, och jag trodde jag hade någonstans att spendera kvällen. Men tydligen inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback