Noo.

Dumt, dumt. Jättedumt att jag håller på att bli sjuk. Hoppas jag bara inbillar mig.

Något som däremot inte är så dumt är att jag nu under lovet läst ut två av de tre böcker jag tänkt läsa till min uppsats. Pluspoäng till mig. Okej att jag inte läst varenda sida helt noggrant, men jag har läst det som varit nödvändigt, jag har gjort anteckningar om var i böckerna viss information finns, och nu har jag bara en bok kvar att läsa. Men den får nog vänta några timmar, för jag borde verkligen göra lite Berntuppgifter. Hur mycket det än tar emot att göra dem, när de skulle varit inne för tre veckor sen, så måste jag. Jag måste, måste, måste. Trots att jag varken kan eller vill. På det sättet ska det bli skönt att ta studenten. Slippa alla tråkiga måsten. För det finns roliga måsten, saker jag måste göra, men som jag inte alls vill skjuta upp. (Eh, nyser man lagom högt om det hörs till lägenheten under eller..? Grannen ovanför är kanske också påväg att bli sjuk..). Typ som att knaka min rygg. Det måste jag inte, men det är förbannat skönt att göra det! Eller som att träna. Det måste jag och det är vanligtvis roligt.

Vilket påminde mig om att jag borde ringa Spångas tränare idag. .. Jag skjuter nog upp det till imorgon..

Igår var en trevlig kväll också! Vi gjorde egna vårrullar som blev helt sjukt goda. I och för sig har jag aldrig ätit vårrullar föut, så jag har inte direkt något att jämföra med, men de var väldigt goda. Att vi sen var åtta stycken istället för 13 är en annan sak.. Två hade giltiga anledningar, men jag kan inte låta bli att tycka det är dålig stil att inte höra av sig alls, eller ringa någon timme innan och säga att man inte kommer.. Men det var inte jag som missade en trevlig kväll i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback