Tisdag.

Idag är en bättre dag. Jag gick upp klockan tio imorse, åt frukost med nybakt fralla som mamma hade köpt. Sen pluggade jag, åkte till biblioteket och lånade tre böcker till svensk/psykosocialtuppsatsen, åkte till återvinningen med mamma, handlade efter det. Bytte sängkläder och satte mig sen här och skrev upp massa begrepp jag ska ta upp i reflektionen till psykosocialt, vilken jag börjat med. Och klockan är bara kvart över två. Jag känner mig nöjd, och jag hoppas att jag ska orka göra klart reflektionen, det är trots allt bara att ordbajsa egentligen, ingen direkt fakta. Inte svårt. Jag kan.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag har också bytt sängkläder idag
Mina har hjärtan på sig, hur ser dina ut :D

Postat av: Cissi

Mina är vita med gråa och svarta streck över hela :)

2008-03-12 @ 11:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback