Två dagar.

Det närmar sig nu.. Två dagar och fem timmar, sen står vi där. Antagligen lite kalla, eftersom våren vägrat infinna sig ännu, men inte nog så glada. Jag har haft så mycket annat att tänka på att premiären kommit i skymundan, det var först igår jag insåg vad som väntar. Tidigare år har jag längtat i flera veckor. Men på söndag börjar alltså resan, en resa som räcker ända till hösten och som kommer innehålla lyckorus och ilska. Jag har inte årskort i år, så kanske ska det sluta bra också.. Jag skulle vilja ha ett till 2006. Vi har kapacitet, det har vi. Spelare är det ingen brist på, men jag är fortfarande lite tveksam till hur bra backlinjen kommer hålla.. Anfall och målgörare lär inte bli några problem, men för att vinna matcher och för att vinna SM-guld krävs även en backlinje som kan hålla tätt. För Örlund är jag inte ett dugg nervös över, han kommer ha blommat ut helt i år, han kommer vara kolugn och vara den enda som kommer få spela varenda match från start ;D

Jag längtar. Söndag 30 mars, 15:00. Norra Stå. Resan kan börja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback