Alpenhotel Kindel.

Det känns bra att vi får veta vilket hotell vi ska bo på mindre än en månad innan vi åker.. Matchbiljetterna får vi till receptionen på hotellet dagen innan match. Snacka om att känna sig grundlurad om man inte får några biljetter.. ^^ Men det ska vi få :) Hotellet fick vi alltså idag, och det verkar hur nice som helst. Ligger i och för sig någon mil utanför Innsbruck, men vi lär ju inte vara ensamma som ska in till stan direkt.. Och eftersom det inte ligger mitt i stan innebär det att utsikten är berg. Alperna. Som det såg ut på bilder ligger hotellet mitt i en dal. Så himla fint det kommer vara. Det börjar kännas på riktigt nu, att vi ska åka.

Jag har blivit medlem på
www.jogg.se. Som en sporre till mig själv. Varje gång man loggar in står det hur många kilometer man sprungit sammanlagt. Man kan lägga in egna löprundor så får man veta hur långa de är, man skriver in varje gång man sprungit, vilken runda man sprang och hur lång tid det tog. Perfekt för tävlingsmänniskan i mig! Det blir premiär ikväll, sen är mitt nya liv igång. Jag ska ha bra kondition nu, en gång för alla! Innan sommaren är slut ska jag kunna löpa minst en mil utan uppehåll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback