Ett motivationsinlägg!

Nu har jag varit motiverad i ungefär 45 minuter, och jag är det fortfarande. Jag har bara paus^^ Jag tror att det kanske beror på texten jag läst om motivation och att jag skrev klart reflektionen till Bernt om Sjönödsuppgiften i måndags. Fick tillbaka ett mail två minuter senare där det stod att jag var den första som förstått uppgiften. Heja min klass? Så i bakvattnet av motivationstexten satte jag mig med slutuppgiften i Organisation och Ledarskap (tror jag att det är..) och har redan skrivit en sida handskrivet med anteckningar om saker jag ska ta upp. För om jag kände att all stress hade släppt igår, har den kommit tillbaka idag :) Så nu är det som vanligt igen. Jag tror jag ska göra en lista på vad jag har kvar att göra, och sen kryssa när jag lämnat in det. Så jag blir ännu mer motiverad. Haha. Heja mig helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback