Sömn.

Jag vet ju det själv. Jag vet hur dumt det är att sova i två timmar på eftermiddagen. Jag vet hur det ofta blir på kvällen; att jag inte är ett dugg trött. Men jag var ju helt slutkörd, jag orkade knappt sitta upp. Jag var tvungen att vila när jag kom hem från skolan.. Jag tror inte jag är helt frisk än faktiskt, även om jag väldigt gärna vill tro det. Fick frossa på tunnelbanan på väg till skolan och sen den obeskrivliga tröttheten. Inte bra. Men imorgon ska jag vara pigg och glad (kanske blir en eftermiddagsslummer något nödvändigt imorgon med) för då ska jag på Maddes skiva! :) Det ska faktiskt bli jäkligt skoj. Undrar hur skoj det kommer vara på gympan på torsdag morgon? Ett senare problem. Funderar på att övernatta på Engelen också, det blir så nära till skolan.. Bad idea?

Kommentarer
Postat av: Rebecka

hehe ska försöka ordna det :D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback