Ett litet kliv ut i världen

Jag vet inte vad som hände, men plötsligt har jag ett och ett halvt jobb på g. Det halva jobbet hade jag behövt ha körkort prick nu för att få, men jag kan eventuellt få hoppa in ändå. Utan körkort, hur det nu ska gå till. Sen löser det sig kanske när jag fått körkort också. Tagit heter det. Fått har jag inte. Det hela jobbet ska jag på intervju för imorgon. Vilket innebär att jag med största sannolikhet missar kentsigneringen. Väldigt trist, men hellre ett jobb än en underskrift och ett möte med fyra grabbar. Men jag har hoppet uppe och hoppas på en snabb intervju. För då hinner jag.

Nu ska jag ut och köra bil. Imorgon klockan ett är det jag som är i Rotebro. Heja mig och tack till Katarina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback