Förvirrat

Idag har jag jobbat på fabrik. Det var spännande. Alldeles ensam var jag. Ansvar för en massa spännande saker. Men jag tror jag skötte mig, för jag får komma tillbaka imorgon med. Tanken var ju att jag skulle på intervju klockan ett. Halv åtta kommer mamma in till mig och frågar om jag kan jobba hela dagen istället. 07:53 var jag på pendeltågsstationen. Skillat säger jag bara. Imorgon är jag mer förberedd.

Angående kent-signeringen som jag trodde jag hade missat idag (ja, jag åkte in till stan efter jag slutat och letade igenom hela Åhléns, man vet aldrig om de hade gömt sig) så var det nog tur att jag jobbade. Jag hade känt mig dum om jag åkt in och förväntat mig en signering idag, när den är imorgon. Jättedum. Så imorgon blir det till att hoppas igen, trots att jag verkligen inte tror att de stannar till fyra. Verkligen inte. Men jag kommer inte kunna sova om jag inte åker in och tittar för säkerhets skull. Så det gör jag. Dessutom ska jag träffa en viss person kvart över också, så det blir lagom. Håll tummarna :)

Kommentarer
Postat av: Sannis

Haha vilken rolig dröm Cissi :D Lät himla festligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback