Hämnd

Det är nog inte meningen att något som tog fyra år att bygga upp, ska glömmas bort på ett år. Jag måste nog leva med det här ett tag till. Tyvärr. Och jag kan inte för mitt liv förstå varför det gör sig påmint precis nu. Verkligen inte. Det är bara att ta ett djupt andetag och tänka på det jag har nu istället. För det är bättre.


Idag har jag åkt bil i sammanlagt sex timmar. För att äta julbord. Det kan ju kännas lite överdrivet kanske, men det var gott och det var gratis. Och trevligt såklart. Även om det var trångt i bilen tre av timmarna. Nu undrar ni kanske varför det inte var trångt alla timmar. Det var för att vi plockade upp lite folk och lämnade av lite folk. Jag åkte dessutom i två olika bilar. Dock inte samtidigt. Dessutom fick jag tillfälle att hetsa tillbaka på min pappa i trafiken. Han hetsar mig, och vid ett rödljus i Norrköping blev han omkörd av en Skoda. Med en tant i. Då sa jag "Du kan ju inte bli omkörd av en SKODA! Med en TANT i! Tänk på att du har en v8!" För ungefär så låter han när jag kör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback