Tänder

Nu har jag tröttnat på mina tänder. De är en väldigt användbar uppfinning, men när något fastnar går det i princip inte att få bort. Ända sen imorse har något, jag gissar på äppelskal, suttit fast mellan två framtänder på nedre raden. Tandpetare, föreslår någon. Tandtråd föreslår någon annan.

Tyvärr. Mina tänder sitter så sjukt tätt att tandpetare bara är slöseri på vår skog, och tandtråden får knappt plats den heller. Får ta i med nästan alla mina muskler för att få ner tandtråden till tandköttet, och då börjar det såklart blöda, eftersom jag är ganska stark. Att få bort den därifrån sen är ännu svårare!

Det är ganska irriterande. Jag har nu borstat tänderna, men det sitter kvar! Jag blir tokig.

Och de pratar om färjor på Christer i p3. Det är läskigt att bara lyssna på. Terapi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback