Teoriprov

JA!

Idag klockan 13:15 befann jag mig på Vägverkets kontor (okej, jag var där lite tidigare) för att göra teoriprovet. Konstigt nog var jag inte särskilt nervös, det försvann någonstans på vägen. För det första kommer jag tyvärr se helt hemsk ut på mitt körkort också, jag som tänkt att jag kunde fått lyckas på den bilden i alla fall. Men icke, nu ser det lika illa ut på både legitimation, pass och körkort. I vilket fall. Jag gjorde teoriprovet, tyckte alla frågor var väldigt lätta och blev klar efter en halvtimme, efter att ha tvingat mig själv att gå igenom alla frågor igen. Jag hatar egentligen att göra sånt, men intalade mig själv att om jag skulle ha slarvfel som gjorde att jag kuggade skulle jag aldrig förlåta mig själv.

Jag hade inga slarvfel. Jag hade bara tre fel över huvud taget.  

Jag klarade teoriprovet med bravur, och nu är det alltså bara uppkörningen kvar. Och det är så skönt att slippa plugga. Igen. Det är som att ta studenten en gång till! :D


Och när jag kom hem hade CDON skickat ett paket med två skivor som grattis för att jag klarade det. Det var gulligt.

Kommentarer
Postat av: Ina

Wohoo, heja Cissi! :D

2008-11-24 @ 22:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback