Utmanad av Elin

Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg
2. Svara på de sex 8-sakerna
3. Meddela de utmanade på deras bloggar


8 favorit TV-program:
1. Sjukhuset
2. Border Security
3. Scrubs
4. Sen kommer jag helt ärligt inte på fler program.. Synd^^
5.
6.
7.
8.

8 saker jag gjorde igår:
1. Fikade med Felicia
2. Vann ett och samma spel säkert fem gånger i rad
3. Hade långkalsonger på mig
4. Blåste upp en massa ballonger
5. Smakade passionsfruktsöl
6. Blev målad på överarmen med en spritpenna
7. Lagade och åt middag
8. Frös

8 saker jag ser fram emot:
1. Körkortet
2. Australien nästa höst
3. Dokumentären om LW på fredag
4. Våren/sommaren
5. Ett framtida bra liv?
6. Sen har jag inte den blekaste. Jag brukar egentligen inte se fram emot så mycket.
7.
8.

8 Favoritrestauranger:
1. Hahahaha. Jag äter inte ute särskilt ofta. Vi skippar det här.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.


8 saker på min önskelista:
1. En Audi A3
2. Den där lägenheten på Valhallavägen för tio mille
3. Klassiska böcker man bör ha läst, på engelska
4. Massa cd-skivor
5. Ordentliga raggsockor
6. Extern hårddisk
7. Armbandsur
8. Glada vänner och fred på jorden. Typ

Jag utmanar väljer att inte utmana någon. Vill någon göra får de göra, jag ska inte hindra någon (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback