Andning

Det känns som att jag inte kan andas. Som att någon har knutit ett snöre runt halsen och för varje timme som går, dras det åt mer och mer. Det började inatt och det har inte gått över. Om två timmar har jag körlektion och jag hoppas att det gått över till dess. Och inte nog med att det är svårt att andas, min mun har även bestämt sig för att utsöndra en enorm mängd saliv. Vilket jag måste svälja såklart. Vilket också bidrar till svårigheter. Dessutom till en del tankar. Vad gör kroppen av salivet som jag sväljer? Jag menar, skulle det vara vatten jag svalde skulle jag behöva gå på toa var tionde minut, men nu är det ju inte vatten.. Vad händer med salivet, var tar det vägen? Samlas det i matsäcken, försvinner det in i lungorna eller hämtas det upp av kroppen någonstans på vägen och återanvänds? Vart kommer salivet ifrån? Vad består det av och hur produceras det?

Kommentarer
Postat av: Felicia

har inga pengar på mobilen, men svar ja, jag och pia har fixat och du får vara med.. Fixa ett kort så är det jämt.

Postat av: pi

jag tror det går ut i blodet på dig och när du sover så sväller alla blodådror upp jätte mycket så du ser ut som en monster och under natten springer det omkring där inne och tränar bort sitt fett och när du vaknar på morgonen så har salivet blivit smalt igen och omvandlats till blod.

2008-09-11 @ 16:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback