Ett helt värdelöst inlägg

Det är svårt att blogga när man är väldigt väldigt hungrig. Det är jag nu. Dock är det väldigt god mat som väntar, jag och mamma har gjort lasange, dock ska den stå i ugnen i en halvtimme till. Jag har inte ätit särskilt mycket idag, vid halv fyra kom jag på att jag kanske borde äta lunch, så då åt jag ett äpple och lite russin. Och så pratar de om tacos på radio. Gah!

Annars har jag idag varit väldigt hes och till råga på allt har jag nu blivit snuvig också. Som tur är har den extrema huvudvärken från igår försvunnit, och det är jag glad för. Jag har pratat med min chef och fått order om att jobba imorgon, vilket jag är lite nervös över, då affären jag ska till imorgon brukar få leveranser på 35 vagnar. Där jag varit innan har det varit kanske 15 vagnar.. Men jag hoppas vi är fler än fem i sånt fall. Jag har även tagit en promenad på en timme, det var skönt. Och lyssnat på p3 om stamning. Väldigt intressant :)

Jag känner mig gammal när det har gjorts en cover på en låt jag lyssnade på när jag var liten.. =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback