Festkyckling

Det är inte bara Felicia som är stolt över mig. Jag är också stolt. Jag, som brukar ha så höga krav. Som aldrig blir nöjd. Som alltid ser att det finns något att förbättra. Jag, är stolt över vad jag gjort idag. Visst, för vissa är det kanske inget stort jag presterat. Men för mig, för mycket handlar trots allt om mig själv i mitt liv, så är det här början på något nytt. Jag känner genast, på en gång, att mitt liv har fått mening igen. Jag kände mig behövd, jag gjorde bra ifrån mig och jag fick beröm. Jag hoppas att det går vägen nu, det är inte helt klart ännu. Men det är nära och om jag hade en bra känsla förra veckan, så är den känslan ännu bättre nu.

Men jag lyckades även smälta in i ett socialt sammanhang. Inte bara göra vad jag blev tillsagd, utan jag lyckades få andra att skratta, jag förde konversationer.

Jag är stolt över mig själv helt enkelt, och snart ska jag sova så jag är pigg imorgon när jag ska träffa farmor.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Du är värd allt det dära!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback