I väntan på middag..

Gör såhär:
1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga


1. Vad skulle du säga om din pojkvänn var otrogen mot dig?
"Grattis till rekordet :) Så många har jag aldrig hört någon ha. Men vad sjukt, jag sa vår teori till min bror. Han sa att mythbusters hade lyckats med två ögon =p men jag har inte sett det och när du och jag nu testat så har vi rätt! :) hoppas du har det bra! Nu är jag frisk, äntligen! Kram/L"
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
"Såson jorden förändras vid varje årstid så kan vi. Det finns inget som hindrar oss att uppnå våra drömmar. Godnatt fina vän"
3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
"Åh! Jättefint :) Sjukt bra!"
4. Vilket sms blev du mest berörd av?
"Tack själv den bästa Cissi jag vet :) Vi borde ha fler såna här dagar och jag ska ta med mig kameran varje gång vi ses :D"
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
"Åh det var tjo och tjim och det var kongo-kim! Någon som ska med och fira löningen med en öl och lite pommes på treat? :) "
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
"Bernt!!!"
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
"Gaaaaaaahh äntligen!!!"
8. Vad vill du höra mest av allt?
"Hahahaha jag såg precis en svartmuskig man iförd turban stå och utföra morgongymnastik framför sin buss."
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
"Jag har hittat en hemlig dörr! :o "
10. Din romantiska replik?
"Du kan använda dem ändå och hävda att det är vinter ute och att du just är påväg och ska göra en snögrotta"
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
"Vi är bra på vårt sätt :)"

Kommentarer
Postat av: pi.

din var mycket roligare än min :p

2008-09-22 @ 18:55:31
Postat av: Ina

Jag skulle nog också skrika Bernt om jag vann en miljon :)

2008-09-22 @ 22:42:41
Postat av: C

Klart man gör det! :D



Så du har hittat tillbaka hit nu? ^^ läst ikapp nåt än då, eller dissar du den idén? ;)

2008-09-23 @ 18:14:11
Postat av: Ina

Jag gör mitt bästa, det får bli några inlägg om dagen helt enkelt :)

2008-09-25 @ 20:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback