Infokompisar

Jag slås av det varje gång. Hur underbart bra ni är. Hur glad jag blir av att umgås med er och hur ni får mig att känna mig så levande. Och trots att jag mer eller mindre känt er i tre år, slutar jag inte förvånas över hur bra ni är. Det är som att det inte är på riktigt, som att det är något som snart kommer försvinna. Men jag hoppas att det aldrig gör det. Jag vill få må så bra som igårkväll fler gånger, i resten av mitt liv. Jag vill få känna mig så trygg och omtyckt igen. För det lyfter mig, det ger mig luft under vingarna. Bara såna saker som att bli ihågkommen, att ha gjort intryck för mer än ett halvår sen och bli ihågkommen nu.

Trots att jag inte vann en enda spänn på pokern. Men det gjorde inget, jag hade väldigt trevligt ändå. Dock dunkar det litegrann i huvudet idag. I alla fall när jag ställer mig upp.

Men jag kan ta det, jag kan leva med det. Så länge jag får vara med er kan jag ta allt. Tillsammans med er blir livet så himla mycket bättre. <3

Kommentarer
Postat av: pi

tillsammans är vi starka och förevigade :) och vi kan ALLT!

2008-09-14 @ 16:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback