Min tur. Din tur. Vår tur. Sin tur

Då min dator har beslutat sig för att inte vilja ha kontakt med modemet när jag är i mitt rum, innebär det att jag måste sitta ute i hallen med min dator. Vilket i sin tur innebär att när mamma tittar på tv kan inte jag lyssna på musik som jag vill. Vilket i ytterligare sin tur innebär att jag hittade ett par hörlurar (jäkligt grymma för övrigt) i vilka jag lyssnar på min musik. Detta leder i ytterligare ytterligare sin tur att jag måste anstränga mig väldigt mycket för att inte sjunga högt. Det är okej när musiken är i rummet och man sjunger med, men för mamma som sitter tio meter bort skulle en a capella-sång från mitt håll antagligen vara extremt irriterande. För jag är trots allt ingen fena på sång. Har aldrig varit. Kommer aldrig bli.

Så jag får mima istället.

Och imorgon ska jag sova länge. Längre än till klockan fem. Jag fick skäll av Ina för att jag skickade sms klockan sex på morgonen. Och bara därför ska jag skicka sms till henne när jag går upp på fredag. Ännu tidigare :)

Kommentarer
Postat av: p.

jag måste faktiskt säga att dina morgon-sms gör mina mornar! det är så jäkla trevligt att se dom när jag vaknar och ska gå upp!

2008-09-24 @ 17:08:38
Postat av: Felicia

Måste också säga att jag tycker om att få sms av dig på morgonen, även fast jag ser dom flera timmar senare :)

Postat av: Ina

Grejen är ju att jag vaknar av vibrationen när jag får sms:en.. hade jag inte gjort det hade det ju inte varit några problem :P

2008-09-25 @ 20:14:51
Postat av: Felicia

men ta bort vibrationen då! :)

2008-09-26 @ 20:44:13
URL: http://detvackraste.blogspot.com
Postat av: Felicia

men ta bort vibrationen då! :)

2008-09-26 @ 20:44:34
URL: http://detvackraste.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback